14. maaliskuuta 2014

Päivän piristys

Oon kipeenä ja yritän tässä kirjoittaa opinnäytetyötäni, jonka deadline on aivan liian pian. Onneksi postissa tuli jotain todella ihanaa <3

Yhym, saatoin ehkä joskus vahingossa heikolla hetkellä liittyä Sylvanian Families -fanclubiin... 

No hyvä että liityin ku kattokaa nyt mitkä ihanat sain sieltä!<3 


Vaikka Sylvanian Familyt onkin ehkä maailman söpöimpiä, niin Forest Familiesit eli tuttavallisemmin "pikkaraiset" on kuitenkin enemmän mulle se juttu, koska niihin liittyy niin paljon nostalgiaa.

Mut noi noiden vauvat on kyllä niin söpsyköitä, että voisin melkein jopa alkaa kerätä niitä. Multa löytyy jo entuudestaan nimittäin tällaiset ihanat harmaat karhubeibit :D



Olen myös unohtanut mainita, että voitin taannoin yhden Facebook-yhteisön arvonnassa tällaisen ihanan poniriipuksen. Oon niin onnellinen, koska viimeksi kun olen voittanut jotain, se taisi olla 80-luvulla Pizza Hutin värityskilpailussa. (Mut hei, sain kuitenkin Pikkutassu-käsinuken :D). 
Ja oon myös erittäin iloinen siitä, et palkinto ei esim. ollut mikään poni, koska tiiän et joku muu olis varmasti halunnut sitä mua enemmän, kun en varsinaisesti niitä kerää. 
Mut tää koru on aivan ihana ja just mun tyylinen <3 


Jee happy day. :D


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti