13. marraskuuta 2014

Littlest pet shop -päivityksiä

Tällainen pikapäivitys ennen nukkumaanmenoa, koska oon niin onnellinen. Tää ei kyllä kiinnosta varmaan ketään muuta kuin mua, mutta... 

Siis valittelinkin jo tuossa vanhoja Littlest Pet Shoppeja käsittelevässä postauksessani, kuinka minua harmittaa että eläinkauppaleikkisettini tiskin tarra on liimattu väärin päin. Minä siis joskus pienenä olin ilmeisesti hahmottanut koko tiskin toisin päin... Olin kuitenkin päättänyt elää asian kanssa, enkä todellakaan aikonut metsästellä korvaavaa tiskiä mistään.

Sattuipa kuitenkin niin, että mulle yhtäkkiä ilmestyikin uusi, hieno tiski, jossa tarra on liimattu oikein päin! En voinut uskoa tätä todeksi, varsinkin kun asioilla ei oikeasti edes ollut minkäänlaista yhteyttä. Eli henkilö jolta tiskin sain ei tiennyt, että mun omassani on ... vikaa :D


Kuvassa on myös aikaisemmasta postauksesta vahingossa pois jäänyt lammas, joka kuuluu settiin Zoo Baby Lamb with Clover Corral (1994). En ole oikein päättänyt, haluanko pitää karitsan vai en.... 

Sain muuten myös näihin samoihin aikoihin Playful Puppies in their Puppy Basket -settiin kuuluvan luun, oman pureskeltuni tilalle. Onneksi mulla on näitä kätyreitä!! :DD



Tiskin päädyssä on myös hyväkuntoinen puputarra, joka näytti kyllä hyvin tutulta, mutta en osannut sanoa onko omassani sitä vai ei. Tarkistin asian ja huomasin että tiskin päädyn alaosassa on revityt jäljet tarrasta, eli puputarra on kyllä ollut, mutten muista koska sekin on täytynyt repiä irti.. :'D 

Siis muutenkin musta tuntuu, että omat lelut ovat vähän turhankin huonokuntoisia. Ilmeisesti olen leikkinyt niillä niin ahkerasti. Onneksi noita leluja voi vähän "päivittää" hankkimalla tilalle parempikuntoisia. 

LPS-leikkisestin kassakoneitakin omistan muuten kaksi kappaletta, joista molemmat tosin on suurin piirtein yhtä huonossa kunnossa. 

Eli jos jotakuta kiinnostaa huonokuntoiset eläinkauppasetin tiski (josta tarra liimattu väärin päin :'D) ja kassakone (tai kuvassa oleva violetti tirppa, myöskin tupla), niin ota yhteyttä :D




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti