3. huhtikuuta 2014

MH: Hei, Swim Class Rochelle!


Eilen luokseni saapui Rochelleista viimeinen, eli Swim Class. Ystäväni oli alunperin tilannut tämän itselleen, mutta sillä on kuulemma hieman silmät killissä, niin hän sitten diilasi tyttösen minulle. Itseäni ei nuo silmät tässä tapauksessa häiritse lainkaan, koska mulla on nyt kaikki tähän asti julkaistut Rochellet (.. ei tosin kauan sillä Zombie Shake julkaistaan pian!)

Monster High Swim Class -sarja on vuonna 2013 julkaistu sarja, jota oli saatavilla ainoastaan Justice-nuortenvaateketjuissa Amerikassa.

On muuten mielenkiintoista että juuri Rochelle päätettiin laittaa uintisarjaan, sillä Chellehän on kiveä ja siis vajoaa pohjaan kuin... kivi :'D Mielestäni Rochellen profiilissakin taitaa lukea, että hänen inhokkikouluaineensa on uinti. Epäloogisuudesta huolimatta, nukke on aivan ihanaihana.<3

Tältä siis uusi tulokkaani näyttää kokonaisuudessaan. Mukana tulee arskat, laukku ja joku pyyhe tms.


Yleensä en hirveesti arvosta, kun Mattel uudelleenkäyttää muotteja asusteissa. Se tuntuu vähän liian helpolta ja halvalta ratkaisuilta. Mutta tässä jotenkin tykkään siitä, että kengät on tollaset läpinäkyvät "biitsiversiot" basic-Rochellen kengistä.


Myös rannekorun muotti on sama kuin perus-Rochellella. Jotenkin hyvä, että molemmat "kopioidut" muotit on nimenomaan basicilta. Tuntuisi sekavalta, jos tähän olisi yhdistelty osia vähän mistä sattuu. Muutenkin Swim Class -nuken meikki ja hiukset muistuttavat eniten Basicin tyyliä, tosin Swim Classin hiukset on lyhyemmät.



Tässä vielä yhteiskuva mun Chelle-belleistä:

Basic/Signature, Swim Class, Ghouls Night Out, Scaris, Dance Class


Siis itseänikin kovin hämmentää, et miten ihmeessä onnistuin obsessoitumaan just Rochelleen, joka siis on GARGOILI eli kivipatsas. Luulis että näin ihmissusifriikkinä olisin alkanut keräämään Clawdeeneja (onneksi en, niitä on liian monta erilaista). 
Mut en voi sille mitään, rakastuinkin sit ihan täysillä kivityttöön. Aluksi ihastuin ehkä vähän Scaris-versioon ("Siis omg näin lelukaupassa sellasen ihanan pinkkiturkoositukkasen monsterin jolla oli baskeri ja se oli menossa Pariisiin!!1") ja sit kun Dance Class -versio julkaistiin niin päätin vihdoin aloittaa Monster High -keräilyn. Mut pelkkien Rochellejen siis! 

Clawdeen on edelleen kyllä mun yks lempparihenkilöistä, mut mulla ei oo sen nukkeihin mitään pakkomiellettä. Muita hahmoja joista tykkään sarjassa on Lagoona, Clawd, Abbey, Invisi Billy, Twyla (tosin se nukke pelottaa mua)...



Mun lempivärit on muuten pinkki ja turkoosi, mikä voi selittää jotain asioita.

4 kommenttia:

  1. Oi kaunis kaunis!! <3 Mä haluisin kans tän Rochellen!

    VastaaPoista
  2. Fellow ihmissusifanina minä olen puolestani innostunut nimenomaan Clawdeeneistä (vaikka yritin vältellä näiden Monstereiden ostamista pitkään mutta sitten ostin Robeccan koska Steampunk ja robotit ja siitä se sit ratkesi...). En tosin ajatellut ostaa kaikkia versioita Clawdeenista vaan ne jotka omaa silmää eniten miellyttää ja joita ei ole ihan mahdoton hankkia.

    Mutta Rochelle on kolmas suosikkini Clawdeenin ja Robecan lisäksi Monster-tyttöjen designeista! Rochelle-kokoelmasi näyttää hienolta, kaikki tuo pinkki ja turkoosi yhdessä~ *3*

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Clawdeen on niin IHANA<3

      Mut Rochellen värit puhuttelee mua niin paljon. Ja uudet vasta julkaistavat Rochellet on semmosia vaaleanpuna/minttu-värisiä, nii ootan niitä ihan fiiliksissä täällä (mun tili ei oo kyllä yhtään fiilareissa)

      No siis mäkin yritin vältellä näiden ostamista hyvin hyvin pitkään. Aluks olin silleen "Ostan vaan jos löydän kirppikseltä" sit "Ostan vaan Rochelleja" ja sit "Ostan vaan Rochelleja ja sit customeiksi niitä mitä tarviin" ja nykyään oon mahdollisesti laajentamassa mun keräilyä kissakaksosiin :D

      Robecca on musta ihan makee ja kiva idea, mut se ei silleen puhuttele mua... Jotenki nää eläin-ihmis-hybridit on vissii mun juttu :'DDD

      Poista