24. joulukuuta 2015

Team Cooking Kitties & joulu

Hei rakkaat lukijat, haluan toivottaa teille kaikille ihanaa joulua. Tällä kertaa en ehtinyt piirustella mitään,pahoittelut siitä (ehkä pyhinä olisi aikaa piirrellä).

Mutta tässäpä tämmöinen hassu pieni photoshoot, jonka inspiraationa oli pikkujouluista ylijääneet minipiparkakut :D


Team Cooking Kitties eli mun outo headcanon siitä, että Meowlody ja Purrsephone harrastaa leipomista ja kokkaamista, on mainittu jo aikaisemmin tässä postauksessa.


Vain kissoille....



Hauvalle on oma.... :'D




Oletteko toivoneet / hankkineet itsellenne lahjaksi jotain leluja tai nukkeja? 

Itse en siis ole toivonut mitään, mutta tässä viimeaikoina on tullut ostettua Ebaysta useampikin nukke mun henkilökohtaiselta wantlistaltani. Niitä on alkanut tippuilemaan postiin tässä joulun alla. Eli olen perustellut niiden hankkimista sillä, että ne on mun joululahjoja itseltäni :''D 

Toivon, että pääsen mahdollisimman pian esittelemään mun uudet ihanat.



Eli vielä kerran, super-mahtavaa joulua kaikille lukijoille ja syökää paljon herkkuja <3 




6 kommenttia:

  1. Team cooking kitties ihania!Hyvää !

    VastaaPoista
  2. Kokkaavat kisulit! <3
    En ole nukkeja tilaillut, mutta olen askarellut niille joulusomisteita. : D Nuo minipiparit on kyl just mahtavia! Oikein ihanaa joulua ja uutta vuotta! ^_^

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aww vähän söpöä :D Itsekin haluisin enemmän tehdä nukeille kaikkia vaatteita ja tavaroita.

      Kiitos samoin sinulle<3

      Poista
  3. Awws x3

    Hirvioidentalo.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ja hyvät myöhästyneet joulut sinulle Sparkle<3

      Poista