19. toukokuuta 2015

Arabian katufestivaalin kirppissaalis



Viime lauantaina vietettiin Arabian katufestivaali -nimistä tapahtumaa Helsingissä. Katujuhlassa oli tarjolla mm. musiikkia, taidetta ja kirppis. En odottanut kirppikseltä oikeastaan mitään, koska kävin tapahtumassa osittain vähän työasioilla ja olin lisäksi flunssassa.

Kuitenkin kirppiksen tarjonta ylitti odotukseni moninkertaisesti! Lelutarjonta oli ihan huippua, yleensä livekirppiksillä on aika suppea tarjonta leluja. Itsepalvelukirppiksillä nyt vielä vähemmän... Jätin jopa ostamatta aika paljon juttuja, jotka olisin varmasti napannut mukaan vähän huonompana kirppispäivänä. Ja mikä parasta, hinnat eivät olleet pilvissä niin kuin pääkaupunkiseudun kirppiksillä yleensä.


Tässä joitain löytöjäni Arabiasta

Strutseista tulee jossakin vaiheessa oma postaus, joten ei niistä nyt sen enempää, paitsi et olin sillee "Omg tällasta oon toivonutkin löytäväni!" ja sit noin viiden minuutin päästä löysin toisen eräästä toisesta pöydästä niin kai sekin oli sit otettava messiin :'''D

( Sit koska en ollut ihan varma et olisinks saanut tuhlata rahojani lutkannäköisiin hevosiin jotka vie hitosti tilaa, niin jouduin ottamaan jotain figuureja, jotka pistän kyl varmaan eteenpäin, et saan rahani takas ja tulee puhdas omatunto :'D )

Mut Strutsit sikseen, oikeesti, en voi tyyliin vieläkään uskoa miten hyvä tuuri mulla kävi!


NIMITTÄIN LÖYSIN DEUCEN HOUSUT! (joo ja sig cleon vyön...)

Ei silleen mitään, oonhan mä löytänyt Monster High -tavaroita kirppiksiltä ennenkin. Mut mulla on Deucen signature-versio melkein täydellisenä (niin mähän kerään vain Rochelleja) ja jostain syystä housut on olleet yksi kolmesta puuttuvasta asiasta. Loput puuttuvat on kaulakoru ja hansikas, kaikki muut tavarat löytyy.

Vihdoinkin Gorgonin poika voi hylätä liian lyhyet korvikepöksynsä ja muuttua astetta täydellisemmäksi. <3 



Mun piti vähän niin kuin myydä Deuce pois (itseasiassa se on ollutkin mulla joskus myynnissä), mut erehdyin lukemaan sen päiväkirjaa ja hahmo sai kertaheitolla mun kaikki sympatiapisteet. Niin nyt en ehkä haluukaan luopuu siitä. Ainakaan ihan noin vaan.

Siis vaikka periaatteessa kerään vain Rochelleja ja kissakaksosia, niin mulla on kyllä oikeasti jonkin verran muitakin Monster High -nukkeja. Mut vain Rochellet ja kissat on esillä. Suurin osa mun laatikkomonstereista on kustomointijonossa. Sitten on just nää monsterit, joista en oikein osaa päättää et mitä teen niille -- pidänkö omassa kokoelmassani vai myynkö pois?


Sit vaikka tää ei ihan liitykään blogin aiheeseen, niin haluun viel näyttää löytämäni korvikset, koska ne on niin ihanat  ja niistä tulee mieleen Ruohometsän kansa <3






Tänä viikonloppuna onkin sitten Siivouspäivä, mitäköhän aarteita sieltä löytyy :)

15 kommenttia:

  1. Ehania löytöjä 8D
    En malta odottaa siivouspäivää, menemme itsekin tällä kertaa myymään. :3 Jos saisi vähän taskurahaa ja sitten tekisi samalla löytöjä~

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aww kiitos :)

      Itse en oikein löytänyt siivouspäivästä mitään, mutta toivottavasti sulla kävi parempi tuuri!

      Poista
  2. Kyllähän nyt AINA kannattaa tuhlata rahat lutkannäköisiin hevosiin! :D
    Ihana postaus, tuli ihan sairaan hyvä mieli :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihanaa kiitos, tulin kommentistasi iloiseksi! :D

      (Ja siis lutkannäköiset hevoset on just jees!)

      Poista
  3. Wau mitä löytöjä! Todella hyvä kirpparipäivä siis!
    Nuo korvikset ovat aivan ihanat. Lisäksi fiilistelen noiden lutkahevosten näkemisellä. Olisin halunnut ostaa tuollaisen silloin kun olivat uusia ja kaupoissa, mutta saituus esti ja jälkikäteen harmitti.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Olin itsekin ihan yllättynyt kuinka hyvä tarjonta kirppiksellä oli. Siivouspäivä taas tuotti pettymyksen.

      Hei omg joku muukin muistaa Strutsit! :DD <3

      Poista
    2. Lahden Etola-kaupassa on vielä yksi Strutsi 15 euron hintaan :D

      Poista
  4. Lutkannäköiset hevoset :'D Ja joo laita myyntiin vaan, mulla on tossa jo pari mitkä haluan :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hehee :D

      Osa jää tosiaan itelleni, mut puhutaan vaik Facebookissa jossain välissä et jos sua kiinnostaa tuolta jotkut :D

      Poista
  5. Lutkannäköset hevoset.... X"DDD En kestä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ... no onhan ne nyt vähän :'''D
      (ja kun sarjan nimi on vielä Struts, josta vääntyykin helposti Sluts.)

      Poista
  6. Schleichin hylkeet, jee! Hyviä löytöjä. Miten kävi Siivouspäivän kanssa, löysitkö mitään leluja? Itse en ehtinyt kierrellä, kun olin Maailma kylässä -festareilla. Niin monta tapahtumaa Stadissa samana päivänä. :o

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu vauvahyljettä mulla ei vielä entuudestaan ollutkaan niin olin ihan tyytyväinen :D

      Siivousopäivän kanssa ei ollut läheskään niin hyvä tuuri. Itse olin lähinnä myymässä ja hytisemässä kylmästä :D Kiersin kyllä pariin otteeseen kaikki Karhupuiston pisteet, mutta en löytänyt oikeesti mitään! Tosi huonosti leluja ;_;

      Maailma kylässä -festivaaleillakin olisin halunnut käydä, mut tosiaan kaikki kivat tapahtumat sattuu olemaan aina samana päivänä. Ei ihme ettei Ravintolapäiväkin ollut samana päivänä :D

      Poista
  7. Tuun kanssa fiilistelemään lutkannäköisiä hevosia. :'DDD Sulla on kyllä sana hallussa. X'D

    Muistan noi strutsit oikeesti hyvin ja ne on itselle olleet ilmestymishetkellään aika kirosana koska olen pienestä pitäen ollut hevosfigupuristi. ;D Nykyisin olen tosin löysännyt panamahattua ja strutsit ovat oikeastaan aika hellyyttäviä. En ehkä alkaisi keräilemään, mutta...

    Onnea Deucelle housuista! :'D

    Satuin muuten olemaan Vantaalla Arabian katufestareiden aikaan ja yritin saada serkkuja lähtemään sinne mutta ei. :'D Sen sijaan mentiin Myyrmäkihallin kirppikselle ja sieltähän löytyi vaikka mitä kivaa. ...ja nyt mä kerään sitten Bratz Boyzeja. Eih! x'D Kirpparit on vaarallisia kun niistä voi löytää kaikkea mitä ei tiennyt haluavansa kerätä...

    Suloiset korvikset ja oot oikeessa, tulee Ruohometsän kansa mieleen! Näen ihan selkeästi Viikan ja Pähkinän noissa. ;) Ruohometsän kansa on yksi ehdottomista lempparikirjoistani, fanitin sitä rankasti 12-13 vuotiaana ja fanitan edelleen. x3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No mut... ne on! :D Mut en sano sitä sillee tuomitsevasti :D

      Hahaa, mä muistan et Strutseja paheksuttiin tosi paljon jo niiden ilmestymisen aikana. Nyt kun oon yrittänyt googlailla niistä tietoa niin oikeastaan ainoot sivut mitä löydän on jotain "Älä osta näitä leluja lapsellesi" -listoja D:

      Deuce on onnellinen housuistaan :'D Tai siis ennemminkin minä oon niistä :D

      Aa voi vitsi, olis kannattanut tullä käymään Arabiassa! Mut siis oon joskus käynyt siellä Myyrmäen kirppikselläkin ja sieltäkin on tullut tehtyä vaikka mitä löytöjä :D

      Hei lol Bratz Boyz! Just hyvä!!<3
      Joo mullekin on tullut kirppareilta näitä uusia keräilykohteita. Vähän vaarallista!

      Aww mulla oli kans joskus nuorena kirjan luettuani tosi kova Ruohometsän kansa -vaihe. Tykkään edelleen siitä kirjasta, mut näin leffan vasta vähän aikaa sitten niin en osaa ehkä suhtautua siihen niin innokkaasti. :D

      Poista