31. joulukuuta 2014

Ja hyvät uudetvuodet heti perään :)

Moi! Tämä tulee olemaan viimeinen postaukseni tänä vuonna. Eikä mulla ole tähänkään oikein sisältöä, koska olen tässä pitänyt hieman joululomaa myös tästä blogista. Mutta ensivuodeksi on kyllä paljon postausideoita, kunhan nyt jaksan vähän taas keskittyä tähänkin ! :D

En oikein keksinyt mitään uuteen vuoteen sopivaa kuvaa. Varsinkin kun en ole itse mikään uudenvuoden suuri ystävä (jotenkin sillä on joku paha karma :'D). Mulle tulee uudesta vuodesta lähinnä mieleen raketit ja kuohuviini.

Haluan kuitenkin toivottaa kaikille TTT:n (olen miettinyt pitäisikö se lyhentää sittenkin Tx3) lukijoille onnellista vuotta 2015 tämän (rankasti editoidun) Neferan kuvan myötä!


Koska Nefera on niin fabulous

Cleon isosisko Nefera de Nile ei itseasiassa ole enää omassa kokoelmassani. myin sen tässä kuussa pois. Kuitenkin ennen postitusta pidin pienen photoshootin, koska pyrin säilyttämään edes jonkinlaiset kuvat leluista, jotka olen myynyt pois. 

Ainiin, tämä ei varsinaisesti liity aivan blogin aihepiiriin, mutta haluan esitellä hämmentävimmän ja siisteimmän joululahjani ikinä! 


Kuulokkeet ovat tässä näyttämässä mittakaavaa

Sain ystävältäni tällaisen jättimäisen kuparinvärisen sudenpään. Siis MITÄ IHMETTÄ :'''D 
Olen tässä pikkupikkuhiljaa muuttamassa makuuhuoneeni järjestystä, joten mulla ei vielä ole sudelle kunnollista paikkaa, joten kuvan ympäristö on vähän karu. Pahoittelut siitä.


Eli siis ensi vuonna nähdään !


PS. Tai siis olis mulla ollut yksi toinenkin kuva-aihe, mutta ajattelin että kaikki eivät arvosta mun keskenkasvuista huumorintajua. Mutta tässä vielä terveiset Tequilauralta.

6 kommenttia:

  1. Oikein mahtavaa uutta vuotta! :3 Se kelpaakin aloittaa tuollaisen sudenpään kera. Ihan _LOISTAVA_ lahja! :'DD Mistä noita saa?? Tahtoo kanssa oman~ Tosi yksityiskohtainen, nenässäkin tuollaisia koiraeläimelle tyypillisiä... näppylöitä vai huokosia ne on. :33

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niitä löytää Facebook-kirppiksiltä jos vaan käy hyvä tuuri! :D Oli pakko tarrata tilaisuuteen kun oli niin makee ja kun Krista tyksii susista ;)

      Poista
    2. Siis saatuani hukkaliinin, googlailin kyllä vähän, mutta ilmeisesti näitä löytää vain tuurilla. Routasusi oli löytänyt omansa (pronssinvärisenä) kirpputorilta http://roudan-susilauma.blogspot.fi/2011/03/patsaaseen-vangittu.html

      Ja siis koska en osaa piirtää susia, nii ehkä nyt voin tän avulla opetella realismia :D

      Poista
    3. Kiitos tiedoista (ja linkitsä tuonne roudan blogiin! susia, iih! <3 ). :3
      Jos se on tarkoitettu, minun ja pronssivärisen sudenpään tiet kohtaavat joskus, jossain. :'D Pidän siis silmät auki kirppiksiä kierrellessä.

      Poista
    4. Pakko vielä avautua tuosta Routa-blogista. Harmi kun sitä ei näemmä ole aikoihin päivitetty... Itsekin keräilen kaikenlaista vastaavaa susi- ja koiraeläimiin liittyvää juttua. Ei toki ihan kaikkea mitä vastaan tulee mutta niitä omasta mielestä hienoimpia... pitäisikö näitäkin esitellä blogissani... jotenkin ihana fiilis kun näkee että joku muukin kerää ja arvostaa näitä hukkia. :3

      Et sattuisi tietämään muita vastaavia koiraeläin-keräilyyn keskittyviä blogeja? :3

      Poista
    5. Jep, nyt silmät auki kirppiksillä xD

      Hei esittele ihmeessä sun susikokoelma! Mua ainakin kiinnostaa! Itsekin kerään susifiguureja vähän silleen vaihtelevasti. Pitäis varmaan vähän omia hukkiakin esitellä.

      En tiiä valitettavasti muita susiin keskittyviä blogeja, mutta jos ihan koirat kiinnostaa niin kannattaa käydä Deseon sivulla http://deseo.suntuubi.com/ Hänellä on varmaan kattavin koirafiguurikokoelma mitä oon ikinä nähnyt :D

      Poista