25. kesäkuuta 2014

Voi ei Kaukametsän pakolaiset

Muistatteko Kaukametsän pakolaiset -piirretyn, joka pyöri telkkarissa 90-luvulla ja opetti lapsille elämän realiteetteja?

No arvatkaa mihin törmäsin jokin aikaa sitten jollain sivulla!! Miksi saan kuulla näistä vasta nyt?!

Kuva on valitettavasti varastettu taas internetistä, sillä en omista näitä figuureja yhyy

Valitettavasti en myöskään tiedä oikein mitään näistä figuureista, paitsi että niitä valmisti Hornby-niminen firma. Sarjaan kuuluu kuvassa olevien kahden boksin lisäksi vielä yksi boksi. Yhteensä figuureja on 24 kappaletta.

Toisaalta ihan hyvä että en omista näitä, koska hirveä dilemma jos pitäisi päättää että pitääkö ne tuolla laatikossa vai ottaako pois sieltä :'D

Lisää kuvia löytyy täältä.

10 kommenttia:

  1. Mä niin rakastin Kaukometsän pakolaisten kettuja, hyviksiä ja pahiksia;)

    Ihana setti, jos mulla olisi tuo, niin pitäisin varmaan boxissa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nii ne ketut oli just ihanii! Paitsi että mun lemppari oli kyl varmaan se kärppä :''D

      Nii no ymmärrän, toi boksi on sairaan hieno... mut leluilla pitää päästä leikkimään!! :O

      Poista
  2. Siis en niin tajuu kun mun mielestä se oli joku ankein ja ahdistavin piirretty ikinä enkä koskaan tykänny siitä! Muistan kyl sen kurjen jolla oli se reikä siivessä ja se vihelsi :''D Se oli just hyvä, mut muuten, aivan kamala sarja ja inhosin :<

    Lelut on kyl kivoi :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No mut sähän et tykänny myöskään Ruohometsän kansasta, joka menee mun mielestä vähän samaan sarjaan. Ainakin tossa ahdistavuudessa :D

      Eiku just ihana alkumusiikki ja ne eläimet ja alan itkee

      Poista
  3. Hei hetkinen, eiks ne ookaan sama asia...? :'''''D Jotenki oon aina luullu, mut en ilmeisesti oo koskaan ees nähny tota Ruohometsän kansaa, oon vaan aina ajatellu tätä ku siitä on ollu puhetta! XD Miten multa on menny joku tollanen ihan ohi?! :DD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No ei ole! :''''''''''''''''''''D Ruohometsän kansa kertoo niistä pupuista. Niistä on olemassa semmosia Weetos-hahmoja joita pyörii aina Figukirppiksellä.

      Poista
  4. Kaukametsän pakolaiset ja Ruohometsän kansa on just parhaita! (paitsi tietysti se bodycount niissä molemmissa oli, aina sai pelätä kuka kuolee seuraavaksi. x'D )
    Nämä lelut näyttävät hienoilta ja laadukkaasti tehdyiltä. Noi boksit on kyllä sen näköisiä että figut saisi sieltä laatikkoa hajoittamatta liu'utettua esille. Joten tarvittaessa voisi laittaa takaisin.

    Mulla on muuten toi sama ongelma figujen kanssa. En haluaisin rikkoa kauniita pakkauksia mutta toisaalta täytyy päästä näpeltämään niitä figuja! x3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niinpä. Ja noita on varmaan ihan tuskasta metsästää jostain Ebaysta. Varsinkin jos haluu jotkut tietyt hahmot :'D

      Mä avaan kyllä aina kaikki pakkaukset. Leluilla pitää leikkiä! :D ... vaikka jotkut boxit on kyllä niin hienoja ettei hennois

      Poista
  5. Ai niin olen yrittänyt etsiä Kaukametsän pakolaiset-kirjaa kirjastosta mutta ei onnaa. Muistan että luin sen joskus lapsena...
    Ruohometsän kansasta oli muuten tässä jokunen vuosi sitten ainakin pehmoja olemassa, kun julkaistiin se piirrossarja (joka omasta mielestäni oli paljon huonompi kuin 70-luvun leffa). Harmittaa kun en hankkinut niitä, mutta toisaalta ne hahmo-designit oli ehkä vähän... ei niin onnistuneita ehkä.
    Odottelen vieläkin että joku tekisi tosi hyvän uuden version Ruohometsän kansasta animaationa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä en oo ikinä nähnyt sitä kirjaa missään, enkä oo varmaan ollut sen olemassa olosta ees hirveen tietoinen.. :'D

      Siis muistan ehkä nähneeni Ruohometsän kansa -leffan joskus ajat sitten enkä muista siitä mitään, mut nyt ostin sen tänä kesänä kirppikseltä, joten ajattelin tässä sivistää itseäni joku päivä. Kirjat olen toki lukenut.

      Poista