27. toukokuuta 2014

Siivouspäivän saldo

Lauantaina 24.5 vietettiin taas Siivouspäivää. Itse olin tapahtumassa ensimmäistä kertaa varsinaisesti myymässä. Viime elokuussa mulla sattui olemaan työvuoro samana päivänä, joten olin vain aamupäivän myymässä. Ihanaa, että tällaisia tapahtumia järjestetään. <3

Vaikka olinkin pääasiassa myymässä, niin kävin pikaisesti kiertelemässä lähialueen myyntipisteet. Tämmöinen saalis tarttui matkaan:

Thomas ja Nakoma Disneyn Pocahontaksesta

Pocahontas kuuluu ehdottomasti mun Disney-leffat top vitoseen. Vähintään. Nakomaa ja Thomasia (mun lempparit! Wigginsin lisäksi siis!) mulla ei vielä ollut ollenkaan figuurina, niin tää oli ihan paras löytö. Hintakaan ei ollut paha. 

Sit löysin kasan tämmöisiä pieniä Tomy-merkkisiä Pokémoneja:


Erityisesti halusin ton Oshawottin, mutta oli noi muutkin ihan kivoja. Paitsi toi Snivy ei pysy pystyssä itsekseen! Vaikka moni ei tykkää näistä uudemmista pokemoneista, niin mulle just neljännen ja viidennen sukupolven pokemonit on rakkaita, koska oon nimenomaan Diamond- ja Black-pelejä pelannut DS:llä. 

Sitten mukaan tarttui myös Viiru-kissa :D


Viiru ja Pesonen (Pettson & Findus) on Sven Nordquistin luoma lastenkirjasarja, joka kertoo miehestä joka asuu kissansa kanssa maalla. Tykkäsimme näistä kirjoista siskojeni kanssa pienenä. Lähinnä ostin Viirun siksi, että multa löytyy entuudestaan jo Pesonen (jota en jaksanut kaivaa kuvaan, koska se on jossain tuolla laatikossa). Viiru ja Pesonen -figuurien valmistaja on Bullyland. 

Lisäksi nappasin Siivouspäivästä mukaan myös itselleni suomenkielisen version viimeisestä Harry Potter -kirjasta. Oon lukenut loppupään Harryt (nelosesta asti) pääasiassa englanniksi ja sitten vasta suomeksi, niin sen takia meidän kirjahyllystä on puuttunut vikat kaks suomeksi, kun en jostain syystä niiden ilmestymisen aikaan ollut niin fani et olisin heti ilmestyessä käynyt ostamassa niitä. Arvaa häiritseekö mun OCD-mieltä nyt, kun hyllystä puuttuu enää osa 6 suomeksi :''''D 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti